Through the line

Betekenis: Through the line

Ook wel: ttl

Through the line wijst op een advertentiestrategie die verschillende communicatiemiddelen combineert, die zich zowel above the line als below the line bevinden.

Voorbeeld hiervan is een supermarktketen die voor een marketingcampagne zowel massamedia als tv, radio en het web (above the line) als meer directe vormen inzet, zoals kassabonnen, loyaliteitsprogramma’s en mailings (below the line).

Through the line richt zich meestal zowel op de naamsbekendheid en het imago van een bedrijf (lange termijn) als resultaten op korte termijn (zoals meer omzet genereren).

Categorieën

ebook

Download gratis E-books!

Ga naar de E-books

Gerelateerde blogs

Haal jij het maximale uit online?

Meer dan 100 ondernemers gingen je voor. Van ZZP tot multinationals.

Doe de SEO-scan

Laatste reviews

Marketing kennisbank

Ben je op zoek naar de uitleg over een marketinggerelateerde term? Maak hieronder een keuze.

Alle rechten voorbehouden © 2023 - Online Marketing Agency