E-mail marketing is zo effectief omdat je je doelgroep direct kan bereiken. Niet via een advertentie of gesponsorde post op social media, maar rechtstreeks met een persoonlijk bericht in hun mailbox. Grote kans dat je boodschap dus wordt gezien en dat ‘ie wordt gelezen (mits je er een goede titel aan hangt). Bovendien zijn de resultaten meetbaar én kost het verzenden van zo’n nieuwsbrief, aanbieding of geautomatiseerdefollow-up je bijna niets!
Met waardevolle updates en exclusieve aanbiedingen blijf je top-of-mind bij klanten. Ook goed voor je reputatie!
Geautomatiseerde campagnes nemen het grootste deel van het werk uit handen en leveren gewoon een hoge ROI op.
Slimme campagnes op het juiste moment stellen je in staat om met één druk op de knop je omzet te verhogen.
We beginnen met een e-mailscan om te zien waar jouw kansen liggen. Nieuw met e-mail marketing? Dan stellen we samen doelen op en kijken we waar e-mail het verschil kan maken.
We ontwikkelen instappunten en triggers die naadloos aansluiten op specifieke momenten in de klantreis. Zo maken we mails met content die altijd relevant is voor je doelgroep.
We richten geautomatiseerde mailflows in en koppelen ze aan jouw systemen. Met andere woorden: je e-mails worden vanzelf verzonden. Zo houd jij tijd over voor belangrijkere zaken.
We testen verschillende opties, monitoren de resultaten en optimaliseren je campagnes continu. Op die manier zorgen we steeds dat de volgende campagne nóg effectiever wordt.
Met e-mail marketing kun je alle kanten op. Een nieuwsbrief versturen met je laatste blogs? Doen we. Een nieuw product of dienst promoten? Geen probleem. Of wil je (potentiële) klanten nog even herinneren aan hun achtergelaten winkelwagentje, zodat ze bestelling alsnog kunnen afronden? Gaan we regelen. You name it en wij maken er een passende e-mail voor.
Neem contact opWorden al die e-mails dan niet gezien als spam? Nee, hoor. We stellen samen een strategie op om je lijst uit te breiden met echte geïnteresseerden. Gewoon volgens de wetgeving. Met e-mails op een vast tijdstip weten ontvangers daarbij precies wat ze van je kunnen verwachten. En met gepersonaliseerde content in allerlei verschillende vormen blijven ze ook altijd engaged. Geen spam dus. Nooit.
Neem contact opZelf geen idee waar je moet beginnen? Of heb je er simpelweg geen tijd voor? Laat die e-mailcampagnes dan maar aan ons over en focus je gewoon weer op waar je écht goed in bent. Zo maken we samen het verschil.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag een gratis adviesgesprek aan!
Neem contact op