Antwoordservice

Betekenis: Antwoordservice

Bedrijven die gebruikmaken van een antwoordservice besteden de beantwoording van inkomende telefoongesprekken uit. Bellers worden indien mogelijk doorverbonden met een medewerker van de uitbestedende organisatie. Optioneel kunnen callcenters die dit soort diensten aanbieden ook eenvoudige vragen beantwoorden, gebruik makend van een FAQ of belscript.

Mogelijke argumenten voor het inhuren van een antwoordservice zijn de wens om beter telefonisch bereikbaar te zijn en om minder telefoongesprekken zelf af te hoeven handelen. Door de beantwoording extern in te huren hoeven hiervoor geen eigen telefonistes te worden aangenomen. Meestal werken antwoordservices met een afrekenmodel gebaseerd op het aantal gevoerde gesprekken.

Categorieën

ebook

Download gratis E-books!

Ga naar de E-books

Gerelateerde blogs

Haal jij het maximale uit online?

Meer dan 100 ondernemers gingen je voor. Van ZZP tot multinationals.

Doe de SEO-scan

Laatste reviews

Marketing kennisbank

Ben je op zoek naar de uitleg over een marketinggerelateerde term? Maak hieronder een keuze.

Alle rechten voorbehouden © 2023 - Online Marketing Agency