Zoeken
Menu

Zodat ik mijn uren voor jou ook echt aan jouw online marketing kan besteden. En vandaag laat ik zien hoe je dat doet binnen je zakelijke LinkedIn bedrijfspagina.

In 7 stappen iemand toevoegen aan je LinkedIn bedrijfspagina

Stap 1: ga naar de website van LinkedIn.

Stap 2: klik rechtsboven op aanmelden en vul je inloggegevens in.

LinkedIn inloggen

Stap 3: klik rechtsboven op je profielfoto met daaronder het woordje ‘Ik’ en klik vervolgens de LinkedIn bedrijfspagina aan waaraan je iemand wilt toevoegen.

LinkedIn bedrijfspagina toevoegen

Stap 4: klik rechtsboven op ‘Tools voor beheerders’ en dan op ‘Beheerders beheren’.

Stap 5: selecteer links in het rijtje wel rol de persoon moet krijgen.

Stap 6: vul vervolgens bovenaan de naam in van de beheerder die je wilt toevoegen.

Beheerders beheren linkedin bedrijvenpagina

Stap 7: klik rechtsonder op ‘wijzigingen opslaan’.

En meer

Deze handleiding is onderdeel van een serie blogs waarin ik uitleg hoe je mensen kan toegang geven tot de verschillende programma’s en accounts die gebruikt worden binnen online marketing.
Mocht je ook op zoek zijn naar hoe je iemand kan toevoegen tot bijvoorbeeld Analytics of Tag Manager, dan heb ik de volgende links voor je:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meest gestelde vragen over deze blog