Om het voor mijn nieuwe klanten (en natuurlijk voor mensen die via Google bij dit blog zijn beland) makkelijk te maken, schrijf ik blogs over hoe ze mij (of iemand anders) het best kunnen toevoegen aan hun programma’s.
Zodat ik mijn uren voor jou ook echt aan jouw online marketing kan besteden. En vandaag laat ik zien hoe je dat doet binnen je zakelijke LinkedIn bedrijfspagina.
Inhoudsopgave
In 7 stappen iemand toevoegen aan je LinkedIn bedrijfspagina
Stap 1: ga naar de website van LinkedIn.
Stap 2: klik rechtsboven op aanmelden en vul je inloggegevens in.

Stap 3: klik rechtsboven op je profielfoto met daaronder het woordje ‘Ik’ en klik vervolgens de LinkedIn bedrijfspagina aan waaraan je iemand wilt toevoegen.

Stap 4: klik rechtsboven op ‘Tools voor beheerders’ en dan op ‘Beheerders beheren’.
Stap 5: selecteer links in het rijtje wel rol de persoon moet krijgen.
Stap 6: vul vervolgens bovenaan de naam in van de beheerder die je wilt toevoegen.

Stap 7: klik rechtsonder op ‘wijzigingen opslaan’.
En meer
Deze handleiding is onderdeel van een serie blogs waarin ik uitleg hoe je mensen kan toegang geven tot de verschillende programma’s en accounts die gebruikt worden binnen online marketing.
Mocht je ook op zoek zijn naar hoe je iemand kan toevoegen tot bijvoorbeeld Analytics of Tag Manager, dan heb ik de volgende links voor je:
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan Google Tag Manager
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan Google Mijn Bedrijf [10 stappen]
- Handleiding: Hoe voeg je iemand toe aan Google Analytics?
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan Google Search Console
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan Google Ads
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan je WordPress website
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan je YouTube kanaal