Google Ads is het advertentieplatform van Google. Via het platform kun je advertenties tonen in de zoekresultaten. Maar bijvoorbeeld ook op Youtube en op websites binnen het Google Display-netwerk. Meestal betaal je hierbij als adverteerder per klik op je advertentie. Met adverteren op Google kun je dus relatief snel resultaten halen. Snel meer zichtbaarheid genereren. Snel meer verkeer naar je website trekken. En bovendien op effectieve manier, want je kan je campagnes heel specifiek richten op je doelgroep.
Je neust zo een halve dag in de statistieken. Daarom ontvang je van ons gewoon een beknopte rapportage. Scheelt heel wat tijd!
We onderzoeken de beste keywords, analyseren de concurrentie en meten de prestaties van je campagne met de meest geavanceerde en beste tools.
Met data, diepgaande kennis en creativiteit weten onze specialisten altijd wel een hogere Return On Ad Spend (ROAS) te behalen.
We bepalen je doelstellingen, bakenen je doelgroep af en zoeken op basis daarvan de beste keywords voor je advertenties.
We stellen een campagne in, zetten bijbehorende landingspagina’s op en schrijven slimme advertenties die clicks opleveren.
We verzamelen data. Wat gaat er goed? Wat kan er beter? Op basis daarvan verbeteren we je campagne steeds verder.
Je wilt natuurlijk wel weten wat Google Ads oplevert. Wat wij opleveren. Dat zoeken we uit en rapporteren we overzichtelijk aan je.
Bij OMA doen we dingen op the right pace. Tuurlijk, we stellen vanaf het eerste moment goede campagnes op. Maar we nemen ook de tijd om ze te laten draaien. Om genoeg data te verzamelen. Zodat we daarna ook daadwerkelijk wat zinnigs kunnen zeggen over je advertenties en duidelijk aan kunnen tonen waar ze verbeterd kunnen worden. Geen snelle hak-op-de-tak strategie, maar gedegen campagnes met succes op de lange termijn. Daarmee kom je écht verder.
Neem contact opDat snappen we. Want je hebt niet alle tijd of expertise om de beste instellingen voor je campagnes uit te vogelen. Om opvallende advertentieteksten te verzinnen. En al helemaal niet om elke vrijdag 3 uur lang in de statistieken te duiken. Gelukkig hoeft dit ook niet, want je kan gewoon je Google Ads uitbesteden aan OMA. Onze SEA-specialisten regelen dit graag voor je. Zo kun jij je bezig houden met je diensten of producten. Of even op vakantie.
Doe de gratis SEA scan