Wat doe je als je je laptop ‘s ochtends openklapt? Mail checken. ‘s Middags na de lunch? Mail checken. En ‘s avonds op de bank? Netflixen. En je mail checken. Dat geeft jou als bedrijf of ondernemer heel veel mogelijkheden om een directe boodschap naar (potentiële) klanten te sturen. Reken maar dat zo’n gepersonaliseerde en op maat gemaakte mail dan geopend en gelezen wordt.
E-mail marketing zorgt voor nog meer toegevoegde waarde. Dat leidt tot terugkerende klanten én terugkerende inkomsten.
Dankzij een groot bereik en omdat ze goedkoop zijn om te versturen, hebben e-mails een ontzettend hoge return on investment.
Klantcontact tijdens de hele customer journey, zonder dat je nog op ‘Verzenden’ hoeft te klikken. Dat scheelt tijd. Heel veel tijd.
We regelen je maillijsten in en maken een passende template in je eigen huisstijl. Klaar om een vliegende start te maken.
Met de juiste triggers, flows en informatie sturen we de juiste mail op het juiste moment. Hoef je zelf niks meer aan te doen.
Weet je niet wat je in je e-mail moet zetten? Welke headlines werken? Geen zorgen, wij creëren desgewenst ook de content voor je.
Versturen en klaar! Toch? Nee. We verzamelen en analyseren de data. Zodat de volgende campagne nog effectiever wordt.
E-mail marketing geeft je haast eindeloze mogelijkheden. Wil je een nieuwsbrief laten maken om je laatste blogs onder de aandacht te brengen? Een nieuw product of extra dienst promoten? Potentiële klanten laten weten dat ze nog iets in hun winkelmandje hebben liggen en dat je dat nog even voor ze vasthoudt, zodat ze het alsnog kunnen bestellen? You name it en wij maken er een e-mail voor.
Neem contact opWorden al die e-mails dan niet gezien als spam? Nee, hoor. We stellen samen een strategie op om je lijst uit te breiden met echte geïnteresseerden. Gewoon volgens de wetgeving. Met e-mails op een vast tijdstip weten ontvangers daarbij precies wat ze van je kunnen verwachten. En met gepersonaliseerde content in allerlei verschillende vormen blijven ze ook altijd engaged. Geen spam dus. Nooit.
Neem contact opLaat ons doen waar we goed in zijn, zodat je zelf ook gewoon weer kunt doen waar je goed in bent. Klant blij, jij blij, wij blij. In die volgorde.
Neem contact op