Om het voor mijn nieuwe klanten (en natuurlijk voor mensen die via Google bij dit blog zijn beland) makkelijk te maken, schrijf ik blogs over hoe ze mij (of iemand anders) het best kunnen toevoegen aan hun programma’s.
Zodat ik mijn uren voor jou ook echt aan jouw online marketing kan besteden. En vandaag laat ik zien hoe je dat doet binnen Mailchimp.
Inhoudsopgave
In 11 stappen iemand toevoegen aan Mailchimp
Stap 1: ga naar de website van Mailchimp.
Stap 2: klik rechtsboven op ‘Log in’.
Stap 3: voer je inloggegevens in en klik op ‘Log in’.
Stap 4: selecteer het account waarbij je iemand wilt toevoegen.
Stap 5: klik rechtsboven op je naam.

Stap 6: klik op op ‘Account’ in het menu dat open is geklapt.
Stap 7: klik op ‘Settings’.

Stap 8: klik op ‘Users’.
Stap 9: klik op de knop met ‘Invite A User’.
Stap 10: vul het mailadres in van de persoon die je wilt toevoegen en geef aan welke rol je die persoon wilt geven.
Let op: geef nooit zomaar de ‘Admin’ rol. Die persoon kan jou dan namelijk verwijderen. Wanneer je ons toegang wilt geven, dan hebben wij wel de admin rol nodig (geen zorgen, we zullen je niet verwijderen).

Stap 11: klik onderaan de knop op ‘Send invite’.
En meer
Deze handleiding is onderdeel van een serie blogs waarin ik uitleg hoe je mensen kan toegang geven tot de verschillende programma’s en accounts die gebruikt worden binnen online marketing.
Mocht je ook op zoek zijn naar hoe je iemand kan toevoegen tot bijvoorbeeld Analytics of Tag Manager, dan heb ik de volgende links voor je:
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan Google Tag Manager
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan Google Mijn Bedrijf [10 stappen]
- Handleiding: Hoe voeg je iemand toe aan Google Analytics?
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan Google Search Console
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan Google Ads
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan je WordPress website
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan je YouTube kanaal
- Handleiding: Zo voeg je iemand toe aan je LinkedIn bedrijfspagina