Website optimalisatie is eigenlijk niets meer dan het verbeteren van je website zodat ‘ie zo goed mogelijk presteert. Je kunt je website of webshop dan ook op allerlei gebieden optimaliseren. Bijvoorbeeld voor zoekmachines, zodat je hoger in Google komt en meer bezoekers krijgt. En met andere verbeteringen zorg je juist dat die bezoekers weer effectief omgezet worden tot leads of klanten. Op die manier laat je met slimme optimalisaties je website dus beter renderen. Precies wat je wil.
Een geoptimaliseerde website doet het doorgaans beter in de zoekmachines. Met meer zichtbaarheid en meer bezoekers als gevolg.
Een soepele user experience (UX) geeft een professioneel en betrouwbaar gevoel. Goed voor je imago en voor de klanttevredenheid.
Want het is wel zo fijn als je bezoekers ook wat vaker doen wat jij wil dat ze doen. Daar heb je je website tenslotte voor gemaakt. Toch?
Met uitgebreide tracking en data-analyse brengen we eerst in kaart waar precies jouw verbeterpunten liggen.
Op basis van dat onderzoek stellen we een plan op met quick wins en verbeteringen voor winst op de lange termijn.
Akkoord? Dan perfectioneren we bijvoorbeeld de techniek, schrijven we nieuwe content of voeren we A/B tests uit.
Er valt altijd wat verder te optimaliseren. Daarom houden we de resultaten in de gaten en blijven we steeds bijsturen.
We houden het niet alleen bij websites. We weten ook alles van webshop optimalisatie. Onze SEO specialisten weten als geen ander hoe je de producten en categorieën van je webwinkel wat beter kan laten ranken. En met een stukje conversie optimalisatie zorgen we er daarbij meteen voor dat bezoekers wat vaker getriggerd worden om op die koopknop te drukken. Twee vliegen in één klap.
OMA is een soort all in one website optimalisatie bureau. We beschikken namelijk over een team van online marketeers met allemaal hun eigen specialiteit. De één heeft oog voor slim design, de ander is goed met data en weer een ander schudt zo wat creatieve teksten uit zijn of haar mouw. Zo zorgen we samen altijd voor resultaat. Ongeacht of je in wilt zetten op SEO of conversie optimalisatie. Of allebei.