Zoeken
Menu

Wanneer moet ik adverteren via LinkedIn? 

Op LinkedIn verkoop je geen sokken, wasmachines of andere consumentenproducten. Het is echt een zakelijk kanaal. Dat betekent dat je campagnes in het ideale geval gericht zijn om het genereren van leads. Op het vergroten van de merkbekendheid, op het aantrekken van talent of op de registratie voor een evenement. Maar je kunt natuurlijk ook op LinkedIn adverteren als je een dienst of product levert aan andere bedrijven en gewoon meer verkeer naar je website wilt trekken. Werkt het ook goed voor!

Betrouwbaar platform
Betrouwbaar platform

LinkedIn heeft een betrouwbaar en professioneel imago. Daardoor worden je advertenties ook zo gezien en maken ze nóg meer impact.

Gerichte targeting
Gerichte targeting

Je kunt je ads specifiek richten op bedrijfstak, functie of zelfs vaardigheden. Op precies de professionals die je ook echt wil bereiken.

   High quality leads
High quality leads

Door de zakelijke mindset van gebruikers profiteer je met je ads vaak van een hoge leadkwaliteit. Vooral in B2B-marketing en sales!

Onze werkwijze

Strategie bepalen
Stap 1 • Strategie bepalen

Aan de hand van jouw doelstelling en je doelgroep bepalen we de beste advertentieformaten en targeting.

 Advertenties creëren
Stap 2 • Advertenties creëren

We ontwikkelen prikkelende advertenties met afbeeldingen, video’s en copy die perfect aansluiten op je boodschap.

Campagne opzetten
Stap 3 • Campagne opzetten

In de Campaign Manager kiezen we het juiste type advertentie, selecteren we de doelgroep en stellen we het budget in.

Lanceren & optimaliseren
Stap 4 • Lanceren & optimaliseren

We starten je campagne, monitoren de resultaten en brengen op basis van data weer verbeteringen aan. Continu.

Meer dan 100 ondernemers gingen je voor. Van ZZP'er tot multinationals.

Lassie
Papendal
Social deal
Scholen op de kaart
Nizo
Tesqua

Wij zijn oma

Ervaren specialisten 

Iedereen kan op LinkedIn adverteren. Maar als ervaren specialisten halen we vaak nét even wat meer resultaat uit hetzelfde budget. Nét even wat meer leads of sales tegen dezelfde kosten. We kennen de advertentietools en functies namelijk als onze broekzak en kunnen bijvoorbeeld ook Lead Gen Forms, retargeting en dynamische advertenties inzetten om de ROI nog wat verder op te krikken. Kun jij je ondertussen gewoon blijven focussen op waar je goed in bent. 

Neem contact op
LinkedIn adverteren 

Ook op LinkedIn adverteren? 

Wil je ook op LinkedIn adverteren, maar heb je geen idee waar je moet beginnen? Snel een nieuwe campagne lanceren? Of gewoon weten wat de mogelijkheden zijn? Neem gerust even contact met ons op. We geven je graag wat praktische tips of helpen je verder met een paar ads die gegarandeerd de aandacht trekken. Wat je maar nodig hebt. 

 

Neem contact op

OMA's laatste reviews

Review Buro Buiten
"Van 1 aanvraag per halfjaar naar 3 per week. Samen realiseerden we 673 offerteaanvragen voor Buro Buiten."
Buro Buiten •
Review Emiel Wessels
"‘Een prachtig voorbeeld dat je niet altijd veel geld nodig hebt om iets explosief te laten groeien. Door de juiste dingen te doen en tijd te investeren kun je er ook komen!’"
Emiel Wessels •
Review Victor Mooren
"De investering van mijn leven op gebied van SEO marketing. De gratis SEO scan die hij aanbood was erg waardevol om na te gaan hoe ik mijn website en content naar het volgende niveau kan tillen."
Victor Mooren • Oprichter - Victormooren.nl
Review Anne de Boorder
"OMA is een onwijs fijne partner om mee samen te werken. De expertise en knowhow van het hele team hebben ons de afgelopen jaren geholpen uitdagingen aan te gaan en doelen te bereiken. Bovendien kunnen we niet alleen terugvallen op de professionele kennis van het OMA-team, maar ook op de persoonlijke focus."
Anne de Boorder • Project manager bij Lassie
Review Marieke Stuivenberg
"Bij Tesqua helpen we graag mensen met het behalen van hun sportieve doelen. Dit doen we vanuit onze strategie “verrassend persoonlijk & verrassend veelzijdig”. Zo zijn we in contact gekomen met OMA. Op een enorme persoonlijke manier helpen Daniel en het team van OMA ons om onze digitale doelstellingen te behalen."
Marieke Stuivenberg • Eigenaresse Tesqua
Review Stichting koffieluitjes Ede 
"Voor Stichting Koffieluitjes Ede maakt OMA maandelijks onbetaalde uren. Zo helpen ze met onze website, maar denken ze ook mee met onze social media. Ze denken mee met leuke, ludieke acties die wij kunnen inzetten om onze stichting meer zichtbaarheid te geven en die mogelijk meer donaties opleveren. De samenwerking ervaren wij als erg fijn!"
Stichting koffieluitjes Ede  •
Review Rutger Sikma
"OMA heeft ons uitstekend geholpen met het opzetten van Google Analytics 4 en reporting (Looker Studio) voor onze websites voor tweedehands machines. Op een proactieve en inspirerende manier. Door deze oplossing kunnen wij onze websites op goed monitoren en aanpassen als dat nodig is."
Rutger Sikma • Project Manager E-commerce
Review Walter Jurrius
"In OMA heb ik een fijn bureau gevonden met gedreven vakmensen die hun afspraken keurig nakomen, niks dan lof! Ik blijf nog even klant."
Walter Jurrius •
Review Martin Eefting
"Hele fijne organisatie met fijne mensen die passie voor hun vak hebben en zich voor de volle 100% inzetten! "
Martin Eefting • Eigenaar GoHashtag
Review Helmert van Reenen
"Prettig samengewerkt met OMA! Specialisten in hun vakgebied! "
Helmert van Reenen • Eigenaar en artdirector Mooimerk
Review Wim speek 
"Fijne partner om mee samen te werken! "
Wim speek  • Eigenaar bij HRM Profielen
Review John Giezen
"Daniël Kuipers = SEO. Ik heb bij Daniël een op maat gemaakte zeer professionele Online Marketing inhouse training gevolgd. De training geeft je alle bagage om daarna zelf een vliegende start te maken op al een uiterst hoog online marketing level. Ik heb genoten van deze kwaliteitstraining gegeven door een zeer kundige prettige persoonlijkheid."
John Giezen • Head Marketing & Communications - NIZO