Zoeken
Menu

Wanneer moet ik adverteren via LinkedIn? 

Op LinkedIn verkoop je geen sokken, wasmachines of andere consumentenproducten. Het is echt een zakelijk kanaal. Dat betekent dat je campagnes in het ideale geval gericht zijn om het genereren van leads. Op het vergroten van de merkbekendheid, op het aantrekken van talent of op de registratie voor een evenement. Maar je kunt natuurlijk ook op LinkedIn adverteren als je een dienst of product levert aan andere bedrijven en gewoon meer verkeer naar je website wilt trekken. Werkt het ook goed voor!

Betrouwbaar platform
Betrouwbaar platform

LinkedIn heeft een betrouwbaar en professioneel imago. Daardoor worden je advertenties ook zo gezien en maken ze nóg meer impact.

Gerichte targeting
Gerichte targeting

Je kunt je ads specifiek richten op bedrijfstak, functie of zelfs vaardigheden. Op precies de professionals die je ook echt wil bereiken.

   High quality leads
High quality leads

Door de zakelijke mindset van gebruikers profiteer je met je ads vaak van een hoge leadkwaliteit. Vooral in B2B-marketing en sales!

Onze werkwijze

Strategie bepalen
Stap 1 • Strategie bepalen

Aan de hand van jouw doelstelling en je doelgroep bepalen we de beste advertentieformaten en targeting.

 Advertenties creëren
Stap 2 • Advertenties creëren

We ontwikkelen prikkelende advertenties met afbeeldingen, video’s en copy die perfect aansluiten op je boodschap.

Campagne opzetten
Stap 3 • Campagne opzetten

In de Campaign Manager kiezen we het juiste type advertentie, selecteren we de doelgroep en stellen we het budget in.

Lanceren & optimaliseren
Stap 4 • Lanceren & optimaliseren

We starten je campagne, monitoren de resultaten en brengen op basis van data weer verbeteringen aan. Continu.

Meer dan 100 ondernemers gingen je voor. Van ZZP'er tot multinationals.

Lassie
Papendal
Social deal
Scholen op de kaart
Nizo
Tesqua

Wij zijn oma

Ervaren specialisten 

Iedereen kan op LinkedIn adverteren. Maar als ervaren specialisten halen we vaak nét even wat meer resultaat uit hetzelfde budget. Nét even wat meer leads of sales tegen dezelfde kosten. We kennen de advertentietools en functies namelijk als onze broekzak en kunnen bijvoorbeeld ook Lead Gen Forms, retargeting en dynamische advertenties inzetten om de ROI nog wat verder op te krikken. Kun jij je ondertussen gewoon blijven focussen op waar je goed in bent. 

Neem contact op
LinkedIn adverteren 

Ook op LinkedIn adverteren? 

Wil je ook op LinkedIn adverteren, maar heb je geen idee waar je moet beginnen? Snel een nieuwe campagne lanceren? Of gewoon weten wat de mogelijkheden zijn? Neem gerust even contact met ons op. We geven je graag wat praktische tips of helpen je verder met een paar ads die gegarandeerd de aandacht trekken. Wat je maar nodig hebt. 

 

Neem contact op

OMA's laatste reviews

Review Marieke Stuivenberg
"Bij Tesqua helpen we graag mensen met het behalen van hun sportieve doelen. Dit doen we vanuit onze strategie “verrassend persoonlijk & verrassend veelzijdig”. Zo zijn we in contact gekomen met OMA. Op een enorme persoonlijke manier helpen Daniel en het team van OMA ons om onze digitale doelstellingen te behalen."
Marieke Stuivenberg • Eigenaresse Tesqua
Review Kim Stein
"Daniël is bloedfanatiek, doelbewust en zich sterk bewust van de invloed van een goede website. Geef die jongen op z’n tijd een voetbal en hij komt helemaal tot z’n recht."
Kim Stein • Eigenaar - Ondernemers in Bedrijf
Review Wim speek 
"Fijne partner om mee samen te werken! "
Wim speek  • Eigenaar bij HRM Profielen
Review Jeroen & Roel Spans  
"OMA is ondertussen al 2 jaar het online marketingbureau voor Vormz. Het aantal leads nam direct toe vanaf het moment dat we de nieuwe website hadden. Ze helpen ons met SEO, het schrijven van content, en komen steeds met vernieuwende ideeën. We zijn zeer tevreden. De bezoekersaantallen zijn gegroeid, en we worden veel beter gevonden […]"
Jeroen & Roel Spans   • Eigenaren Vormz
Review Paul van Rijn
"Wij leerden Daniel kennen als een bevlogen ondernemer. Doordat wij nog onbekend waren met deze vorm van naamsbekendheid maken was het prettig dat Daniel ons hier bij de hand heeft genomen. Door de maandelijkse rapportages van en contacten met hem kregen wij al snel meer gevoel bij het geheel."
Paul van Rijn • Oprichter BVR Advies
Review Furkan
"Onze samenwerking verloopt zeer aangenaam. We hebben de flexibiliteit om regelmatig te overleggen en aanpassingen te maken wanneer dat nodig is, om het maximale rendement uit onze advertenties te halen."
Furkan • Eigenaar MP Brows
Review Walter Jurrius
"In OMA heb ik een fijn bureau gevonden met gedreven vakmensen die hun afspraken keurig nakomen, niks dan lof! Ik blijf nog even klant."
Walter Jurrius •
Review Radaradvies
"OMA in 3 woorden vanuit ons perspectief: objectief (en optimistisch), multidisciplinair (en moedig) en aandachtig (en adrem). Sinds we samenwerken met OMA hebben we een deskundige partner die ons aan de hand meeneemt in de online SEO wereld.  "
Radaradvies •
Review Stichting koffieluitjes Ede 
"Voor Stichting Koffieluitjes Ede maakt OMA maandelijks onbetaalde uren. Zo helpen ze met onze website, maar denken ze ook mee met onze social media. Ze denken mee met leuke, ludieke acties die wij kunnen inzetten om onze stichting meer zichtbaarheid te geven en die mogelijk meer donaties opleveren. De samenwerking ervaren wij als erg fijn!"
Stichting koffieluitjes Ede  •
Review Simonette Wiesman  
"Intussen drie opdrachten met Daniel en het team van Online Marketing Agency vervuld. Ik ben iedere keer erg blij met de servicegerichte aanpak, verregaande SEO expertise en overzichtelijke aanpak. Daarnaast gewoon een superfijn team om mee samen te werken. Dank voor jullie hulp! "
Simonette Wiesman   • Sr. Communicatieadviseur a.i. bij Laurens - Marcom manager - merkspecialist - Projectmanager
Review Buro Buiten
"Van 1 aanvraag per halfjaar naar 3 per week. Samen realiseerden we 673 offerteaanvragen voor Buro Buiten."
Buro Buiten •
Review John Giezen
"Daniël Kuipers = SEO. Ik heb bij Daniël een op maat gemaakte zeer professionele Online Marketing inhouse training gevolgd. De training geeft je alle bagage om daarna zelf een vliegende start te maken op al een uiterst hoog online marketing level. Ik heb genoten van deze kwaliteitstraining gegeven door een zeer kundige prettige persoonlijkheid."
John Giezen • Head Marketing & Communications - NIZO