Zoeken
Menu

Wanneer moet ik adverteren via LinkedIn? 

Op LinkedIn verkoop je geen sokken, wasmachines of andere consumentenproducten. Het is echt een zakelijk kanaal. Dat betekent dat je campagnes in het ideale geval gericht zijn om het genereren van leads. Op het vergroten van de merkbekendheid, op het aantrekken van talent of op de registratie voor een evenement. Maar je kunt natuurlijk ook op LinkedIn adverteren als je een dienst of product levert aan andere bedrijven en gewoon meer verkeer naar je website wilt trekken. Werkt het ook goed voor!

Betrouwbaar platform
Betrouwbaar platform

LinkedIn heeft een betrouwbaar en professioneel imago. Daardoor worden je advertenties ook zo gezien en maken ze nóg meer impact.

Gerichte targeting
Gerichte targeting

Je kunt je ads specifiek richten op bedrijfstak, functie of zelfs vaardigheden. Op precies de professionals die je ook echt wil bereiken.

   High quality leads
High quality leads

Door de zakelijke mindset van gebruikers profiteer je met je ads vaak van een hoge leadkwaliteit. Vooral in B2B-marketing en sales!

Onze werkwijze

Strategie bepalen
Stap 1 • Strategie bepalen

Aan de hand van jouw doelstelling en je doelgroep bepalen we de beste advertentieformaten en targeting.

 Advertenties creëren
Stap 2 • Advertenties creëren

We ontwikkelen prikkelende advertenties met afbeeldingen, video’s en copy die perfect aansluiten op je boodschap.

Campagne opzetten
Stap 3 • Campagne opzetten

In de Campaign Manager kiezen we het juiste type advertentie, selecteren we de doelgroep en stellen we het budget in.

Lanceren & optimaliseren
Stap 4 • Lanceren & optimaliseren

We starten je campagne, monitoren de resultaten en brengen op basis van data weer verbeteringen aan. Continu.

Meer dan 100 ondernemers gingen je voor. Van ZZP tot multinationals.

Lassie
Papendal
Social deal
Scholen op de kaart
Nizo
Tesqua

Wij zijn oma

Ervaren specialisten 

Iedereen kan op LinkedIn adverteren. Maar als ervaren specialisten halen we vaak nét even wat meer resultaat uit hetzelfde budget. Nét even wat meer leads of sales tegen dezelfde kosten. We kennen de advertentietools en functies namelijk als onze broekzak en kunnen bijvoorbeeld ook Lead Gen Forms, retargeting en dynamische advertenties inzetten om de ROI nog wat verder op te krikken. Kun jij je ondertussen gewoon blijven focussen op waar je goed in bent. 

Neem contact op
LinkedIn adverteren 

Ook op LinkedIn adverteren? 

Wil je ook op LinkedIn adverteren, maar heb je geen idee waar je moet beginnen? Snel een nieuwe campagne lanceren? Of gewoon weten wat de mogelijkheden zijn? Neem gerust even contact met ons op. We geven je graag wat praktische tips of helpen je verder met een paar ads die gegarandeerd de aandacht trekken. Wat je maar nodig hebt. 

 

Neem contact op

OMA's laatste reviews

Review Helmert van Reenen
"Prettig samengewerkt met OMA! Specialisten in hun vakgebied! "
Helmert van Reenen • Eigenaar en artdirector Mooimerk
Review Martin Eefting
"Hele fijne organisatie met fijne mensen die passie voor hun vak hebben en zich voor de volle 100% inzetten! "
Martin Eefting • Eigenaar GoHashtag
Review Andante Orgels
"Hele goede ervaringen met OMA. Sinds dat wij onze online marketing hebben uitbesteed aan Daniël Kuipers, Nicole en de rest van zijn team, boeken we meer resultaat. Een bedrijf met kennis van zaken. Wij bevelen OMA van harte aan! Andante Orgels. "
Andante Orgels •
Review Jasper LeSuis
"Daniël (samen met zijn snel groeiende team) is een pareltje binnen de online marketing wereld! Vol kennis, enthousiast, gedreven, resultaat gericht en gewoon een hele fijne vent. Ik ben blij dat we al een tijd samen werken aan de online marketing van https://viavector.eu/nl/."
Jasper LeSuis • Eigenaar ViaVector
Review Paul van Rijn
"Wij leerden Daniel kennen als een bevlogen ondernemer. Doordat wij nog onbekend waren met deze vorm van naamsbekendheid maken was het prettig dat Daniel ons hier bij de hand heeft genomen. Door de maandelijkse rapportages van en contacten met hem kregen wij al snel meer gevoel bij het geheel."
Paul van Rijn • Oprichter BVR Advies
Review Radaradvies
"OMA in 3 woorden vanuit ons perspectief: objectief (en optimistisch), multidisciplinair (en moedig) en aandachtig (en adrem). Sinds we samenwerken met OMA hebben we een deskundige partner die ons aan de hand meeneemt in de online SEO wereld.  "
Radaradvies •
Review Eddie van Ruler
"Daniel Kuipers van OMA heeft onze Website zo goed gemaakt dat bezoekers de producten goed kunnen vinden. HTI-RVS is mooie site geworden waardoor we meer opdrachten hebben kunnen uitvoeren. Zelfs in deze moeilijke periode krijgen we meer aanvragen en opdrachten. Daniel heeft de kennis om online beter vindbaar te worden bij de juiste mensen."
Eddie van Ruler • Eigenaar HTI RVS
Review John Giezen
"Daniël Kuipers = SEO. Ik heb bij Daniël een op maat gemaakte zeer professionele Online Marketing inhouse training gevolgd. De training geeft je alle bagage om daarna zelf een vliegende start te maken op al een uiterst hoog online marketing level. Ik heb genoten van deze kwaliteitstraining gegeven door een zeer kundige prettige persoonlijkheid."
John Giezen • Head Marketing & Communications - NIZO
Review Sylvia Bruning
"Inmiddels werk ik al een paar jaar met OMA samen naar volle tevredenheid. Ze denken met me mee en nemen me werk uit handen. Ik heb daadwerkelijk meer leads en wordt beter gevonden via het internet. Dankjewel OMA! "
Sylvia Bruning • Eigenaar - LEID MET LEF
Review Anne de Boorder
"OMA is een onwijs fijne partner om mee samen te werken. De expertise en knowhow van het hele team hebben ons de afgelopen jaren geholpen uitdagingen aan te gaan en doelen te bereiken. Bovendien kunnen we niet alleen terugvallen op de professionele kennis van het OMA-team, maar ook op de persoonlijke focus."
Anne de Boorder • Project manager bij Lassie
Review Paul Stam
"Daniel is een echte specialist, zijn kennis is enorm. Wat hij doet is aantoonbaar terug te zien in onze traffic en interactie op de website. En met zijn transparante, methodische maar vooral proactieve manier van werken levert hij ook service. Een super partner om mee samen te werken!"
Paul Stam • Marketing Manager - Lassie
Review Kim Stein
"Daniël is bloedfanatiek, doelbewust en zich sterk bewust van de invloed van een goede website. Geef die jongen op z’n tijd een voetbal en hij komt helemaal tot z’n recht."
Kim Stein • Eigenaar - Ondernemers in Bedrijf