LinkedIn is zakelijk gezien momenteel één van de interessante kanalen. Je kan het organisch (onbetaald) of betaald (LinkedIn Ads) inzetten.
Als wij je mogen helpen bij LinkedIn Ads, dan hebben we toegang nodig tot je LinkedIn Ads account. In dit artikel leg ik uit hoe je iemand kan toevoegen.
Stap 1: ga naar de website van LinkedIn
Stap 2: klik rechtsboven op ‘Adverteren’.
Stap 3: klik op het account waar je iemand wilt toevoegen
Stap 4: klik rechtsboven op het tandwieltje met daarnaast je bedrijfsnaam.
Stap 5: klik op ‘Toegang beheren’.
Stap 6: klik rechtsboven op ‘bewerken’.
Stap 7: klik op ‘ + Gebruiker toevoegen aan account’
Stap 8: vul de naam of de profiel-URL in van de persoon die je wilt toevoegen.
Stap 9: selecteer de juiste rol. In ons geval is dat ‘Accountmanager’.
Stap 10: klik op ‘Wijzigingen opslaan’.
2 Comments
Beste Daniel,
Momenteel heb ik 13,950 LinkedIn connecties en iedere week groeit dat met ca. 50-60 nieuwe connecties en wordt mijn profiel wekelijks door ca, 250 bezoekers geraadpleegd.
Af en toe publiceer ik een bericht over een nieuwe ontwikkeling in de professionele verlichtingshoek in warehouses en kantoren die veel aandacht trekken.
Nog steeds ben ik geen betalend lid van LinkedIn want ik weet echt niet wat ik zakelijk met deze connecties doen kan.
Ik ben niet zo van de AdWords (veel te grof) hoe ik ze ook met [ – ] precieseer en ik verwacht dat met LinkedIn hetzelfde zal zijn want iedereen komt dagelijks met mijn producten, barcodes en licht, in aanraking.
Met vriendelijke groet ,
Peter
Beste Peter,
Bedankt voor je reactie en mooi om te lezen dat je al zo’n lijst met connecties hebt opgebouwd. Google Ads kan, als je het juist inzet, heel goed werken!