pitchground review

Pitchground review: levenslange software deals met hoge kortingen?

Van kortingen houden we allemaal.

Zeker als de kortingen kunnen oplopen tot wel 95%! En helemaal als je het product dan twee weken mag testen en het vervolgens zonder reden mag retourneren.

Nou, als dat je interessant lijkt … dan moet je Pitchground eens proberen.

Met Pitchground kan je software en tools aanschaffen met extreme kortingen. Pitchground is de grootste concurrent van dealtjessite AppSumo.

Daar heb ik al eerder een review over geschreven. Hoog tijd om je ook alles te vertellen op Pitchground in deze review.

Appsumo heb ik al eerder onder de loep gelegd, dus het is ook hoog tijd dat ik ook Pitchground review en je alles vertel over het platform!

Wat is Pitchground?

Pitchground is een organisatie die op een ludieke manier ontwikkelaars van software en tools aan de man brengt bij de eindgebruiker. Dit doen ze door lifetime deals (levenslange deals) te verkopen met hoge kortingen en onder mooie voorwaarden.

Zo kunnen wij, de eindgebruikers, de software goedkoop uitproberen en testen.

Voorbeeld van de software zijn bijvoorbeeld verschillende SEO tools, foto en video bewerkingsprogramma’s, social media management tools, anti-virus software en nog veel meer.

Eigenlijk alle software die je maar kan bedenken biedt Pitchground aan in haar deals.

Hoe werkt Pitchground?

Pitchground werkt met schaarste en tijdsdruk. Deals zijn maar beperkt beschikbaar en dus moet je snel overgaan tot een aankoop.

De deals die je aanschaft, zijn wel beperkt in haar gebruik. Zo krijg je bijvoorbeeld maar een licentie voor 1 website of kan je maar 200 zoekwoorden analyseren (mocht het een SEO gerelateerde deal zijn).

Dit is voor mij absoluut geen probleem. Want voor $40 (zo zijn de deals vaak geprijsd), kan ik een tool proberen en kijken of het interessant voor mij en mijn klanten is.

Mocht het dan echt heel goed zijn, dan kan ik altijd deals ‘stacken’ (stapelen) zodat je meer mogelijkheden krijgt.

Dat leg ik nog even uit: bepaalde deals kan je meerdere keren aanschaffen. Hierdoor worden de mogelijkheden binnen je deal vergroot of krijg je bijvoorbeeld op meer websites toegang.

Of in het geval van SEO software, dan kan je dus wél meer zoekwoorden bijhouden.

Pitchground deals voorbeelden

Voor- en nadelen van Pitchground

Inmiddels gebruik ik Pitchground meer dan een half jaar, dus ik kan de voor-en nadelen prima voor je op een rijtje zetten:

Voordelen:

  • Er komen wekelijks/maandelijks nieuwe deals
  • Je krijgt kortingen tot wel 95% en dus zijn de deals heel betaalbaar
  • Je kan altijd om een refund vragen binnen twee weken. Je krijgt dan je geld terug
  • Je leert nieuwe software/tools kennen die je anders nooit tegen was gekomen
  • Bepaalde deals kan je stapelen voor meer functies/mogelijkheden

Zijn er dan wel nadelen, hoor ik je denken? Ja, die zijn er ook!

Nadelen:

  • De echt populaire deals kunnen snel uitverkocht zijn
  • Niet elke deal is even goed. Soms is de software omslachtig, krijg je weinig functionaliteiten of het upgraden naar een iets beter account is heel duur. Test daarom de software meteen goed uit, zodat je het altijd kan refunden.

Mijn favoriete Pitchground deals tot nu toe

Pitchground is net zoals AppSumo, niet alleen gefocust op online marketing software. Maar dat zijn wel de deals die ik het leukst vind om aan te schaffen.

Denk aan SEO software, conversie optimalisatie tools, leadgeneratie programma’s en meer. De deals die ik laatst op de kop heb getikt tijdens Black Friday zijn:

  • SEOTesterOnline (zoals de naam het al zegt is het SEO software)
  • Capturly (concurrent van Hotjar en dus conversie optimalisatie software)

Pitchground deals van December 2019

Om je vervolgens ook een beeld te geven van de verschillende deals, heb ik de deals die nu spelen terwijl ik dit artikel schrijf voor je op een rijtje gezet. Dan krijg je een beetje gevoel bij de deals van Pitchground

DealWat is het?Korting?
SEOTesterOnlineSEO-tool voor het analyseren van concurrenten en binnenhalen van nieuwe klanten.90,5%
SyncSpiderProgramma die de gegevens van je Webapp en E-commerce data kan synchroniseren met ontzettend veel kanalen.71,3%
Gridle.OneCustomer relationship management (CRM) tool inclusief facturatie.91,7%
CapturlyConversie optimalisatie tool met heatmaps (Soortgelijk aan Hotjar).96%
ZapERPERP systeem.87,8%
FYI.toSoftware voor het verspreiden van je content.92,2%
Social ChampSocial media marketing programma.59,2%
PublistCloud opslag systeem.42,4,2%
VirusdieSoftware die het hacken van je website tegengaat.91,7%
Yara.ioTool voor het opzetten van je eigen portal.94,1%
ConvertPagesSoftware voor het optimaliseren van je funnels.83,6%

Mocht je graag op de hoogte willen blijven van de (nieuwste) deals, dan verwijs ik naar de website van Pitchground. Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief en je krijgt een mail als er een nieuwe deal is.

Recente blogs

15 september 2020
google ads advertentie extensies

Google Ads advertentie-extensies: een complete gids

De zoekresultatenpagina van Google is een digitale winkelstraat en je advertentie kun je zien als de winkelruit: dit is wat potentiële klanten als eerste zien. Het is ontzettend belangrijk dat potentiële klanten die langslopen ook daadwerkelijk naar binnen lopen en jouw winkel bezoeken. Maar door alle concurrentie die er de afgelopen jaren bij is gekomen, is dat steeds lastiger. Om je winkelruit zoveel mogelijk op te laten vallen, is het nodig om extra informatie te bieden en meer ruimte te pakken binnen de winkelstraat. En binnen je advertenties kan je dat doen met advertentie-extensies.
15 september 2020
redirects werken niet

Redirects in je nieuwe WordPress omgeving werken niet: zo los je ’t op

Huh? De redirects zijn goed toegevoegd in je schone WordPress omgeving, maar alleen de redirect naar de homepage werkt. De rest niet… Hoe kan dat nou? Of de redirects zouden allemaal moeten werken of er zou er geen één moeten werken. Zou je denken, toch? Tijdens de overname van het platform Marketingtermen.nl liepen we hier tegenaan en vonden we de oplossingen. En die wil ik graag met je delen.
15 september 2020
Google Ads kwaliteitsscore

Waarom de kwaliteitsscore er toe doet en hoe je ‘m optimaliseert

Adverteren op Google is de afgelopen jaren een stuk complexer geworden. Machine learning, algoritmisch bieden en automatisering zijn bijvoorbeeld niet meer weg te denken uit menig SEA-strategie. Maar naast al die complexe en geavanceerde onderwerpen is het soms ook belangrijk om terug te gaan naar de basis. En vandaag behandelen we een deel van die basis: de kwaliteitsscore binnen Google Ads.
15 september 2020
google web vitals

Google Web Vitals: handleiding voor dummies

Als je ook maar een beetje met SEO en online marketing bezig bent, dan heb je er de afgelopen tijd wel iets over gehoord of gelezen: De Google Web Vitals. Simpel uitgelegd: een initiatief van Google dat de gebruikerservaring van een website toetst aan de hand van een aantal kwaliteitseisen. Hoog tijd om jou daar alles over te vertellen.

Laat je e-mailadres achter en ik zorg ervoor dat jij zelf meer omzet en bezoekers gaat genereren !

Daniel Kuipers
Daniel Kuipers
Ik ben een online marketeer. Eentje met passie. Ik ben gek op social media, SEO en SEA. Kortom, het internet stroomt door mijn aderen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

[Inclusief kortingscode]
[Inclusief kortingscode]