pitchground review

Pitchground review: levenslange software deals met hoge kortingen?

Van kortingen houden we allemaal.

Zeker als de kortingen kunnen oplopen tot wel 95%! En helemaal als je het product dan twee weken mag testen en het vervolgens zonder reden mag retourneren.

Nou, als dat je interessant lijkt … dan moet je Pitchground eens proberen.

Met Pitchground kan je software en tools aanschaffen met extreme kortingen. Pitchground is de grootste concurrent van dealtjessite AppSumo.

Daar heb ik al eerder een review over geschreven. Hoog tijd om je ook alles te vertellen op Pitchground in deze review.

Appsumo heb ik al eerder onder de loep gelegd, dus het is ook hoog tijd dat ik ook Pitchground review en je alles vertel over het platform!

Wat is Pitchground?

Pitchground is een organisatie die op een ludieke manier ontwikkelaars van software en tools aan de man brengt bij de eindgebruiker. Dit doen ze door lifetime deals (levenslange deals) te verkopen met hoge kortingen en onder mooie voorwaarden.

Zo kunnen wij, de eindgebruikers, de software goedkoop uitproberen en testen.

Voorbeeld van de software zijn bijvoorbeeld verschillende SEO tools, foto en video bewerkingsprogramma’s, social media management tools, anti-virus software en nog veel meer.

Eigenlijk alle software die je maar kan bedenken biedt Pitchground aan in haar deals.

Hoe werkt Pitchground?

Pitchground werkt met schaarste en tijdsdruk. Deals zijn maar beperkt beschikbaar en dus moet je snel overgaan tot een aankoop.

De deals die je aanschaft, zijn wel beperkt in haar gebruik. Zo krijg je bijvoorbeeld maar een licentie voor 1 website of kan je maar 200 zoekwoorden analyseren (mocht het een SEO gerelateerde deal zijn).

Dit is voor mij absoluut geen probleem. Want voor $40 (zo zijn de deals vaak geprijsd), kan ik een tool proberen en kijken of het interessant voor mij en mijn klanten is.

Mocht het dan echt heel goed zijn, dan kan ik altijd deals ‘stacken’ (stapelen) zodat je meer mogelijkheden krijgt.

Dat leg ik nog even uit: bepaalde deals kan je meerdere keren aanschaffen. Hierdoor worden de mogelijkheden binnen je deal vergroot of krijg je bijvoorbeeld op meer websites toegang.

Of in het geval van SEO software, dan kan je dus wél meer zoekwoorden bijhouden.

Pitchground deals voorbeelden

Voor- en nadelen van Pitchground

Inmiddels gebruik ik Pitchground meer dan een half jaar, dus ik kan de voor-en nadelen prima voor je op een rijtje zetten:

Voordelen:

  • Er komen wekelijks/maandelijks nieuwe deals
  • Je krijgt kortingen tot wel 95% en dus zijn de deals heel betaalbaar
  • Je kan altijd om een refund vragen binnen twee weken. Je krijgt dan je geld terug
  • Je leert nieuwe software/tools kennen die je anders nooit tegen was gekomen
  • Bepaalde deals kan je stapelen voor meer functies/mogelijkheden

Zijn er dan wel nadelen, hoor ik je denken? Ja, die zijn er ook!

Nadelen:

  • De echt populaire deals kunnen snel uitverkocht zijn
  • Niet elke deal is even goed. Soms is de software omslachtig, krijg je weinig functionaliteiten of het upgraden naar een iets beter account is heel duur. Test daarom de software meteen goed uit, zodat je het altijd kan refunden.

Mijn favoriete Pitchground deals tot nu toe

Pitchground is net zoals AppSumo, niet alleen gefocust op online marketing software. Maar dat zijn wel de deals die ik het leukst vind om aan te schaffen.

Denk aan SEO software, conversie optimalisatie tools, leadgeneratie programma’s en meer. De deals die ik laatst op de kop heb getikt tijdens Black Friday zijn:

  • SEOTesterOnline (zoals de naam het al zegt is het SEO software)
  • Capturly (concurrent van Hotjar en dus conversie optimalisatie software)

Pitchground deals van December 2019

Om je vervolgens ook een beeld te geven van de verschillende deals, heb ik de deals die nu spelen terwijl ik dit artikel schrijf voor je op een rijtje gezet. Dan krijg je een beetje gevoel bij de deals van Pitchground

DealWat is het?Korting?
SEOTesterOnlineSEO-tool voor het analyseren van concurrenten en binnenhalen van nieuwe klanten.90,5%
SyncSpiderProgramma die de gegevens van je Webapp en E-commerce data kan synchroniseren met ontzettend veel kanalen.71,3%
Gridle.OneCustomer relationship management (CRM) tool inclusief facturatie.91,7%
CapturlyConversie optimalisatie tool met heatmaps (Soortgelijk aan Hotjar).96%
ZapERPERP systeem.87,8%
FYI.toSoftware voor het verspreiden van je content.92,2%
Social ChampSocial media marketing programma.59,2%
PublistCloud opslag systeem.42,4,2%
VirusdieSoftware die het hacken van je website tegengaat.91,7%
Yara.ioTool voor het opzetten van je eigen portal.94,1%
ConvertPagesSoftware voor het optimaliseren van je funnels.83,6%

Mocht je graag op de hoogte willen blijven van de (nieuwste) deals, dan verwijs ik naar de website van Pitchground. Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief en je krijgt een mail als er een nieuwe deal is.

Recente blogs

15 februari 2020
no cure no pay seo

7 redenen waarom je NOOIT voor No Cure No Pay SEO moet gaan

No cure no pay SEO komt voor mijn gevoel steeds vaker voorbij. Ik zie advertenties op LinkedIn en ook leads vragen vaker of dit mogelijk is. Ik ben van mening dat een écht goede SEO partij nooit no cure no pay SEO kan aanbieden en dat jij nooit in zee moet gaan met een partij die dit aan je probeert te verkopen. En waarom dat zo is? Nou, daarvoor geef ik je 8 redenen.
15 februari 2020
Handmatig Google zoekresultaten verwijderen

Handmatig Google zoekresultaten verwijderen: het kan weer!

Een pagina of URL van je website staat in Google, maar dat wil je helemaal niet. De pagina is verouderd of bevat misschien wel content die niemand nog mag vinden. Vroeger, met de oude Google Search Console, kon je handmatig een zoekresultaat in Google verwijderen. Tot voor kort had je die macht met de nieuwe Search Console over je eigen pagina’s of URL’s niet meer. Maar sinds twee weken is dat wel weer mogelijk. Dus vind ik het tijd voor een blog.
15 februari 2020
seo audit in 1 uur zelf doen

SEO audit in 1 uur: zo doe je dat zelf

Je wilt weten wat er binnen je site beter kan om meer omzet, klanten en bezoekers te behalen. Helaas heb je momenteel niet de middelen om een SEO partij in te huren, je vindt het leuk om het zelf te doen of je bent te eigenwijs om iemand je te laten helpen. Hoe je het ook wendt of keert: je wilt zelf aan de slag. En daar gaat dit artikel je bij helpen, want in 12 simpele stappen laat ik je zien hoe je zelf een SEO audit doet.
6 februari 2020
niet vergeten qr code

Wat je absoluut niet mag vergeten als je met QR codes werkt

De kans is groot dat je zelf nog nooit een QR code hebt gebruikt in je marketing. Dat is ook niet zo heel gek. Maar de kans is wel groot dat je er ooit een hebt gezien of zelf gebruikt. Toen je bijvoorbeeld bij de bushalte stond of op de achterkant van een pak rijst. Maar wat is een QR code eigenlijk? En hoe werkt dat nou precies? Daar ga ik je nu alles over vertellen. Inclusief hét ding wat bijna iedereen die wel werkt met een QR code erg vaak vergeet.

Laat je e-mailadres achter en ik zorg ervoor dat jij zelf meer omzet en bezoekers gaat genereren !

Daniel Kuipers
Daniel Kuipers
Ik ben een online marketeer. Eentje met passie. Ik ben gek op social media, SEO en SEA. Kortom, het internet stroomt door mijn aderen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *