Gehlen
3400+ conversies in 10 maanden tijd
Bekijk het succesverhaalOp basis van een zoekwoordanalyse van OMA heeft Lassie een nieuw product bedacht en gelanceerd. Inmiddels ligt het in de schappen en de eerste verkoopresultaten zijn waanzinnig.
Het achterhalen van zoekwoorden is een belangrijk onderdeel van zoekmachine optimalisatie. Tijdens de eerste versie van de zoekwoordanalyse, steken wij ‘m altijd zo breed mogelijk in.
De reden daarvoor is dat je samen met de klant vervolgens kunt bepalen wat je wel en niet wilt analyseren. Tijdens die eerste versie kwam Poké bowl rijst naar voren.
En Paul (Marketing Manager van Lassie) was direct enthousiast. Een eenvoudig te bereiden alternatief voor sushirijst en in de horeca al breed uitgerold, dus al bekend bij de consument. Met 100.000+ zoekopdrachten per maand zou dit voor gigantisch veel bezoekers zorgen en perfect passen bij de trends die momenteel spelen op het gebied van voeding :
Naast de Poke bowl rijst die je zelf kan koken (in 15 minuten tijd) heeft Lassie ook een kant-en-klare Poke bowl rijst uitgebracht waarmee je in 2 minuten een een complete Poké bowl op tafel kunt zetten. Zonder ook maar een pan op het vuur te hoeven zetten.
Waar kan je de Poke bowl rijst van Lassie kopen?
De Poke bowl rijst van Lassie is te koop bij de volgende supermarkten:
Mocht je toevallig nog op zoek zijn naar lekkere poké bowl recepten, dan zijn dit mijn (Daniël’s) 2 persoonlijke favorieten:
– Poké Bowl recept met rijst en kleurige groenten
– Pompoen Poké Bowl met kruidige tofu en mango