10 vragen aan Mateus Boya

Ik ben Matthijs Herpers, 34 jaar oud en woon in Ede.
Ik vind het leuk om te sporten: wielrennen en af en toe hardlopen. Bij goed weer maak ik graag mooie tochten in de buitenlucht en bij slecht weer fiets ik indoor, met Zwift. Want het is heerlijk om na een drukke werkdag nog even op de fiets te springen. Verder ben ik fan van PSV Eindhoven en soms speel ik een beetje basgitaar.
Over 5 jaar zie ik mijzelf als online marketeer met 10+ jaar aan ervaring. Ik hoop mijn kennis en kunde zo aan te vullen dat ik uiteenlopende klanten (B2B en B2C, van algemene markten tot nichemarkten, lokaal tot internationaal), allemaal goed kan bijstaan. Dat houdt het werk lekker afwisselend.
In het weekend houd ik me vooral bezig met mijn hobby’s (zie vraag 2): sporten, PSV kijken en met familie of vrienden afspreken. Af en toe pak ik ook een terrasje, ga ik uit eten of bezoek ik een concert of cabaretshow.
Ik vind Kreta een heel leuk eiland. Het is er mooi en de sfeer is relaxed. Je kunt er ook veel leuke dingen ondernemen. Bovendien ben ik een liefhebber van de Griekse keuken. Je kunt mij ’s nachts rustig wakker maken voor souvlaki of pita gyros!
YouTube. Er gaan maar weinig dagen voorbij waarin ik geen enkele YouTube-video heb bekeken. Gewoon voor entertainment of om meer te weten te komen over een bepaald onderwerp.
Ik luister veel naar rockmuziek. Daarbinnen luister ik naar veel verschillende artiesten. Maar ik heb ook regelmatig dance, pop en de top 40 in mijn oortjes!
Mijn eerste week is erg goed bevallen! Het was gezellig, ik ben wegwijs geworden in de programma’s en tools waar OMA mee werkt en heb meteen al wat werkzaamheden uit kunnen voeren.
Ik zal mij voornamelijk bezig gaan houden met SEO. Daarnaast ben ik ook ervaren en geïnteresseerd in Google Analytics analyses, Google Tag Manager en CRO. Best allround dus!
Ik vind het binnen SEO belangrijk dat de content en structuur van de site behulpzaam en relevant zijn. Daar denk ik altijd graag over na. Ook vind ik het belangrijk dat de situatie van de klant (zoals bijv. bedrijfsdoelen, doelgroep(en) en positionering in de markt) goed wordt meegenomen in de SEO-strategie.
Geschreven door: Daniël Kuipers
Daniël is oprichter van Online Marketing Agency. Hij speurt het internet continu af naar de nieuwste snufjes en tactieken en blogt erover in begrijpelijke taal. Nou ja, soms dan.