Online marketing second opinion

Je bent ontevreden over je online marketing bureau of heb je een specialist in dienst maar weet je niet of hij/zij zijn werk goed doet? Ik kijk graag een keertje met je mee. Een eerlijke en onafhankelijke blik die jou en je onderneming verder helpt en problemen opheldert. Meer weten? Neem contact met mij op of lees verder!

Het komt helaas te vaak voor in de online marketing wereld. Je betaalt een online marketing bureau veel geld maar je weet niet wat het bedrijf precies doet. Je ziet geen groei in conversies en je bent niet beter vindbaar in Google. Wanneer je twijfelt aan de kennis en kunde van de organisatie die je inhuurt kan ik door middel van een analyse controleren of het bedrijf haar werk goed doet. De analyse bestaat uit keiharde statistieken en duidelijke cijfers. Er valt niet over te discussiëren.

online marketing second opinion

Wanneer is een online marketing second opinion goed om te doen?

Problemen of onduidelijkheden moet je natuurlijk altijd bespreekbaar maken met die persoon die je online marketing uitvoert. Maar wanneer je geen resultaat ziet dan is dat erg vervelend. Door middel van een analyse die enkele uren kost kan ik al een oordeel op papier zetten. Elk onderdeel van online marketing komt aan bod: zoekmachine optimalisatie, zoekmachine adverteren, social media, content, conversie optimalisatie en webstatistieken. Elk onderdeel wordt onder de loep gelegd en verbeterpunten worden genoteerd.

Het kan ook zijn dat je merkt dat je beter vindbaar bent in Google en dat het aantal producten die je verkoopt toeneemt. Maar misschien doet je online marketing partij dit op een niet-zo-nette manier. Kopen ze bijvoorbeeld slechte backlinks of stelen ze artikelen van andere partijen? Daar kom je achter door onze second opinion.

Online marketing second opinion vanuit de opdrachtnemer

Andersom kan het natuurlijk ook. Je bent een online marketing bureau en een klant is maar niet tevreden te krijgen. Door middel van mijn onafhankelijke blik kan ik draagvlak creëren bij de klant. Door positieve cijfers en een goede analyse kan de klant overtuigd worden van jouw expertise. Inzicht is voor een opdrachtgever erg belangrijk. Ik kan de vertaalslag maken van de werkzaamheden die gedaan zijn en de facturen die betaald zijn.

Wil jij dat ik ervoor zorg dat jij inzicht hebt in de werkzaamheden van je online marketing bureau en wil je weten waar jouw euro’s heen gaan? Neem dan contact met mij op!

Laat je e-mailadres achter en wij houden jou op de hoogte!