Met Channable optimaliseer je namelijk gemakkelijk de productfeed voor verschillende kanalen en zet je ook direct de producten door naar meer dan 1000 vergelijkingssites, affiliate netwerken en marktplaatsen.
In deze handleiding laten we zien hoe je betaalgegevens kunt toevoegen binnen Channable.
Inhoudsopgave
In 5 stappen je betaalgegevens toevoegen aan Channable
- Log in met je eigen Channable account.
- Ga rechtsboven naar je profiel en klik op ‘Facturatie-instellingen’
- Vul vervolgens alle verplichte velden in. Dit zijn ‘Bedrijfsnaam’ en ‘Factuur e-mail’.
- Klik nu op de knop ‘Voeg betaalmethode toe’, voer het gewenste bankrekeningnummer in en de naam waar de bankrekening aan gekoppeld is.
- Vink nu alleen nog even aan dat je Channable toestemming geeft om maandelijks automatisch abonnementskosten af te schrijven en klik vervolgens op ‘Opslaan‘.

That’s it! Een kind kan de was doen, toch?!
Zie je het Channable dashboard in het Engels?
Mocht de taal van je Channable dashboard in het Engels staan dan kun je dit eenvoudig aanpassen naar het Nederlands door:
- Rechtsboven naar je profiel te gaan en te klikken op ‘Account settings’
- Vervolgens staat onderaan de pagina ‘Show Channable in language:’, selecteer het Nederlands.
- Klik op ‘Opslaan’

Mocht je er niet uitkomen neem dan even contact met ons op dan kijken we even met je mee.